خدمات مهندسی و مشاوره

Akhtar Bargh Esfahan Company

این شرکت با برخورداری از پرسنل فنی و کارآزموده و مهندسین مجرب، علاوه بر فعالیت های اجرایی اقدام به ارائه خدمات مهندسی و مشاوره در زمینه های زیر نموده است:

مطالعات شبکه/فاز صفر

که شامل پخش بار، اتصال کوتاه، بررسی پایداری و قابلیت اطمینان، برآورد هزینه و … در پروژه های نیروگاهی، انتقال و صنعتی می باشد.

طراحی

انجام کلیه مراحل طراحی پروژه های EPC (پست های کلید در دست)، بهینه سازی و توسعه در سطوح ولتاژی مختلف فوق توزیع و انتقال.

محاسبات تنظیمات حفاظتی

این شرکت تجارب ارزشمندی در زمینه محاسبات Setting، Coordination رله ها و تجهیزات حفاظتی در پروژه های نیروگاهی، پست های انتقال و فوق توزیع و کارخانجات فولاد، سیمان و … دارد. شرکت اختر برق اصفهان پیشرو در زمینه  تنظیمات رله های سنکرون سوییچ کلیدهای فشار قوی می باشد.

نظارت بر اجرا

خدمات نظارتی جز جدا نشدنی از وظایف مشاوره می باشد و این شرکت سابقه طولانی در زمینه نظارت بر نصب، تست و تحویل گیری پست های فشار قوی در منطقه دارد.

تحلیل حوادث

این شرکت توانایی بررسی، شبیه سازی و تدوین گزارشات حوادث شبکه انتقال نیرو را با استفاده از کادر مجرب و نرم افزارهای پیشرفته تحلیل شبکه از جمله CYME، PPS/E، Digsilent دارد.

فعالیت های نرم افزاری

شرکت اختر برق اصفهان علاوه بر نرم افزارهای متداول طراحی از نرم افزارهای مهندسی نظیر CCRS، EMTP، Digsulent، ETAP و نرم افزار محاسبات ستینگ انحصاری شرکت جهت ارائه خدمات فنی و مهندسی استفاده می کند.

خدمات آموزشی

این شرکت همگام با ارائه خدمات فنی و مهندسی اقدام به برگزاری دوره های آموزشی زیر نموده و در نظر دارد در آینده فعالیت های خود را در این زمینه گسترش دهد:

  • برگزاری دوره های آموزشی حفاظت و کنترل، ستینگ و نرم افزارهای کاربردی نظیر ETAP و Digsilent در سطوح مقدماتی و پیشرفته

  • آموزش کار با نرم افزارهای رله های مختلف از جمله ABB، GE، VAMP، Siemens و دستگاه هایی نظیر Sverker، Fereja، Omicron و …

  • برگزاری دوره های آموزشی مقدماتی و پیشرفته DCS